Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 29, 2011

++ jcard day part 2 ++

ecece..

ada part 2 plak..
ntah bila datang part one..

hihihi...

jcard day @ jusco cheras selatan...
biasa nyer aku akan cari geng untuk pergi bersama..
tp kali ni enchek somi mau ikut...
alhamdulillah...
duit aku akan selamat tak kuar dari poket untuk kali ni...
dan...
alhamdulillah jugak...
sebab aku akan lebih berhati-hati semasa membeli...
maklum la..
PM n merangkap menteri kewangan keluarga menjadi teman soping ku kali ni..

janji ku..
mau beli towel...

yer...ku kotakan janji ku kerana teman soping ku sentiasa memantau..

hasil kali ni :

2pasang towel untuk dewasa..
towel muka seikat ada 3 helai...
towel muka seikat ada 2 helai (aku amik dua ikat..bg mama)

bola ben10 untuk xtvt riadah anak-anak..

bantal jean perry contour wellness pillow
bantal ni aku beli satu jer..
dulu ada beli satu sebelum aku bersalin kan inas..
beli kat ampang park..
best n selesa sangat..
so, tekad sebelum kuar umah kene carik gak lagi satu..

dua helai baju inas..
suar cotton inas sehelai...

heeeee...
tu yg kat tingkat atas la...

dapat voucher rm 20 (kalo banje sket je lagi gerenti dapat rm 30)

oh ye..
time aku pilih2 towel..
aku terjumpa zai..
dia skang jaga dept langsir..
dapat jd staff tetap kat situ..
alhamdulillah...

pastu aku round area supermarket..
beli mamy poko xl, pull up pant xxl, petpet m.
n libress ibu...
selain tu ada la beli maggi, ribena...
vitagen, calciyum...
ape lagi ekk??
lupa ahh...

tak banyak sangat sebab terlampau ramai orang..
dgn stroller inas...
nak mencilok pun payah..
terselit sana..
tersangkut sini...

tu je la...
redeem voucher dapat la rm10 + rm10 + rm5

ape yg best soping time jcard???

1. diskaun yg tak masuk akal
    - korang bayangkan... ada patut depa bagi diskaun sampai 70% + 20% for bedding material?
    - baju suar sampai 70% - cth baju brand miki inas hage dalam rm43, after diskaun dapat rm12.90..
bley dapat ke hage baju bby branded belas2 ringgit jer zaman skang??

2. selepas berabis bagai nak rak.. pihak jusco dengan murah hatinyer bagi balik duit depa kat kita dengan cara rm100 = voucher rm10 , kalo kat supermarket rm100 = voucher rm5. bley redeem hari tu jugak.. resit merah total ngan resit merah.. resit hijau yg dari supermarket.. kita bley pakai voucher tu selepas tamatnyer jcard...

korang bayang kan... memang la rase rm10 tu tak banyak mana.. tp bila kita kumpul2 n terrr belanja lebih dari rm100...
kalo total resit 200++..korang dapat voucher rm20
kalo total resit 300++.. korang dapat voucher rm30
dan..
seterusnya...
datang soping lagi sekali da jimat sebab da bley guna voucher yg kita dapat...

p/s :
seperti kata seorang sahabat... datang jcard bw la kete kecik.. macam saya, saya bawa kelisa comel saya...
amat sesuai la..
tak penat carik parking..
sebab...
kita bley selit kat mana yg kete besar tak bley selit..
wahahaha....
saya parking depan pintu eskelator jewww...
xyah penat2 kaki berjalan jauh...
dan saya tak menghalang atau menyekat laluan atau kereta org lain..
itu la yg paling penting..

fuhh..
mengantuk sangat...
nite uolsss!!

3 comments:

  1. muahahaha..

    mmg cup cake la..

    aku nampak keta nko tu kat depan eskelator tu..

    tapi ko parking belah sini..
    belah mall..

    aku parking kat between lif dengan
    entrance escalator jusco tu..

    jadik aku turun ekot lif..
    aku balik naik lif pun dekat...

    hahaha..

    (nak jugak menag kan..?)

    p/s: nko tau la saper kawan nko yang kebudak2an
    ini..kihkih..

    ReplyDelete
  2. lupa la pulak..

    aku sampai pukul tujuh lebih..

    boleh tak mamy poko aou of stock..

    hangin aku..

    tapi tak boleh lepas geram kat blog aku..

    kanda aku kan suh pnc sikit pasal si ehem ehem

    aku lepas geram kat blog ko la yer..

    muahahahaha..

    ReplyDelete
  3. neda... memang kena buat la..ape da.. beranak tak takut pulak.. kekekke ..kelakar tul la awak ni.. tak sakit sgt pun.. cuma kita jd seram je sebab tgk benda V tu.. better pi buat...

    ReplyDelete