Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 19, 2011

ok..
sebelum ni aku ada wat entry citer pasal saat2 kelahiran inas arissa...
aku ingat aku lum citer lagi...
cuma aku nak tambah sket citer..
time tengah operate tu...
aku menggigil2..
sangat2...
sampai aku penat menggigil...
tak tau nape...
tp terlintas di fikiran aku yg aku mungkin tumpah darah yg amat banyak..
(biasa tgk citer house)

macam2 aku tanyer kan kat doc...

bby boy atau girl?
nti kami akan bgtahu ye puan...

bby terbelit tali pusat ker?
tak puan...

berapa kilo bby saya?
nti kami bgtahu yer puan...

oh yer...
sebelum bby kuar..
aku ada terdengar doc kata..
owh, bby dia tranverse..

aku tanyer lagi..
doc, bby sayer tranverse ker?
time ni jer aku samar2..
da la doc tu guna topeng tutup mulut..
ntah dia geleng, ntah dia angguk...

bosan tul la dorang ni....
sumer tunggu..
tp kan..
time aku menggigil teruk tu...
dorang bg hot blanket..
hot fan...
baru la aku dapat terlena...

blom lagi depa duk cucuk2 jari aku untuk amik darah..
blom lagi check kelopak mata aku still merah lagi ke tak...
check hb darah...

memang mulut aku ni banyak sangat la bertanya
itu dan ini...
sampai kan mulut aku tetiba rase pahit pun aku tanyer kat doc bius tu...

doc tu tak cakap apa..
tp ntah apa yg dia buat..
tak lama lepas tu rase pahit pun hilang...

aku terasa bagai ada komplikasi bila doc ni asik suh nurse panggil kan dr. shilpa masuk..
asik2 dr. shilpa nyer nama naik...

baru la aku tau yg aku ada komplikasi dekat pangkal rahim...
ni yg hubby gtau aku la..
doc tak gtau apa2 pun kat aku...
sebab tu aku mengalami tumpah darah yg agak banyak...

fuh..
penatnyer menaip...
sib la inas arissa tido lagi..

owh..
nak gtau yg inas dah pandai meniarap sendiri!
3mon++ da pandai niarap..
tak lama lagi...
merangkak!

fuh..
siap sedia la sumer yerrr....

daa...

mau rehat pulak!

No comments:

Post a Comment