Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 19, 2011

pregnant lagi..

heee...
gempak je tajuk kat atas tu kan..
da la da lama x update..
tetiba naik plak tajuk cenggitu...

sabtu lepas..
kitorg menghadirkan diri ke birthday party anak kenalan kepada enchek hubby..
macam biasa kalo dah bertemu...
perbualan lebih kepada cerita anak2...
sumer takmo kalah...
anak aku nakal..
takk...anak aku lagi nakal..
anak aku kuat minum susu..
ohh... iye ker?? anak aku skali buat 6oz..licin abis...

bla..bla..bla...

hubby duk sebelah aku..berbual dengan papa birthday girl...

bobok : ndan, ada nak tambah lg ker?
hubby : ni kalo bini aku tak operate, tahun depan standby je la... ni bagi la dia rehat 2-3 tahun dulu...

gulppppp!!!!

tertelan air liur umpama tertelan batu besar!!!

mak aiiii....
hubby ni memang la...
dia nak anak 4...
aku plak letak syarat mengandung sampai umur 30tahun jer...
target ku beranak sampai 4, pastu stop...
takdir tuhan ...
kene operate plak kali ni...
sah2 kene rehat dulu kan..
supaya luka2 operate tu sembuh sepenuhnya...

korang tak tau betapa trauma nyer aku saat melahirkan inas arissa ni...

sekarang aku gigih meng google cara2 untuk menjarak kan kehamilan..
kaedah2 perancang kehamilan...
dan ku pilih MAB (maajun anggun bistari)...
blum pun habis sebotol....
kita tgk la macam mana...
tp aku still takut2 lagi...
apa akan jadi kalo tetiba aku terrr pregnant di kala inas baru berumur 6 bulan...???
cik P dah mai 2minggu lepas..
makna nyer aku nyer tahap kesuburan amat tinggi..
masa fahim dulu 8-9bulan baru la cik P mai...
memang la orang kata anak tu rezki dari ALLAH..
tp dengan keadan kesihatan aku ni...
menakutkan la kalo terr pregnant...

kalo pegi klinik kesihatan sah2 la aku di suruh makan pil perancang..
aku taknak la tambah lagi bahan2 kimia dalam badan ni..
da la makan sekarang banyak dah fast food...
minuman lagi..
sebab tu la aku pilih MAB..
kerana dia dari spesis jamu!

heee...

rase nak wat entry pasal kelahiran inas la...

daaa..

jumpa pada next entry!

No comments:

Post a Comment