Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 22, 2011

j-card day @ maluri

tengok tajuk pun aku dapat rase penatnyerrr...

semalam 21/12/2011...
g ngan inas, mama, nurul n faiz (anak nurul)...
sib la inas sangat baik..
duk elok jer dalam stroller...
standard la kalo nangis nak susu...
sambil makan KFC, sambil tu aku BF kan inas...
jimat time..

apa yg aku target untuk j-card kali nih?

aku kesian kat zarif...

baju dia dah sket..
harap pakai baju yg biras aku bagi je la..
bayang kan????
zarif makin berisi n tinggi..
fahim lak da bley pakai kebanyakkan baju zarif....

aku kesian kat inas....

dia asik pakai baju abang2 dia jer...
kekadang ada la aku beli sepasang kalo sempat masuk anakku kat sebelah maybank ...
kalo pakai kan inas baju abang2 nyer..
nampak sangat la dia macam boy..
dengan botal kepala tak berambut..
so, pakai kan dia riben atau topi gegurl supaya terserlah girl nyer...
bayang kan.......

aku kesian kat diri sendiri....

suar track aku dah kurang...
t-shirt pun dah kurang..
baju jalan..?
uwaaa...pun da kurang...
bayangkan....!

bapak?

bapak cuma banker yg menghulur duit.....
bekalan ku ke j-card...
kesian kat bapak....

fahim?

banyak lagi baju zarif yg cantik...

.
.
.
.
.

jadik..apa hasil yg aku dapat?

zarif :

baju ben10 sepasang
baju angry bird sepasang
1 suar jeans 3/4
3 pasang t-shirt


fahim :

baju angry bird sepasang
baju main-main 2 pasang
2 suar cotton 3/4
1 suar panjang cotton gak..
1 suar jeans 3/4


inas :

sepasang tshirt n suar..


ibu :

2 suar track cotton..
1 tshirt

bapak :

1 t-shirt (SAHAJA)

mainan :

fisher-price mini (ntah nama apa ntah, tp tempat tulis2 dia magnetic drawing screen , then leh padam balik )


tu je la hasil yg aku PEROLEH sepanjang jelajah mesra bersama jusco semalam...

dan aku dapat rm80 voucher dari jusco!!!

p/s : gerenti korang bley agak berapa aku melabur semalam kan....

owhh... ada lg bende yg terlupa aku nak beli..
aku target nak beli tuala...
dan mama pun nak ikut aku lagi jika ke jcard cheras selatan pada 27hb ni...
agak2 nyer aku akan pergi ke ekk???

1 comment:

  1. kalo sya..sudah pasti takkan pergi... xlarat ooo... husband lg la pulak mmg mimpi pun tak.. ade yg die pengsan tgk orang ramai2..

    ReplyDelete