Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, July 15, 2011

cari2 set bersalin..

hurmm..

produk ape aku nak beli kali ni?

time zarif aku amik mustika ratu..

tu pun amik 2 minggu pas pantang sebab zarif jaundis..

2 minggu sebelum makan jamu ok je aku uuk..

makan jer jamu...

kuar air mata aku nak uuk..

sakit nyer kalah nak branak...

fobia tul ngan jamu mustika ratu..

sembelit teeruk...

time fahim plak...

aku try sendayu tinggi...

bukan sebab nak kurus..

tp ingin mencuba..


maklum la..mahal kan..mana tau bagus...

sama jugak...

sembelit..

tp aku cover ngan lactul solution + pati herba emme 60 day

buasir tetap ada,

cuma cepat sembuh..

tetap aku tak tahan...

sekarang ni aku nak try nona roguy..

dari pembacaan aku, dia dapat menyelesaikan masalah sembelit aku...

tp...

caner nak beli ni?

aku tak pandai beli online...

hage online menarik tu..

rm300 jer...

sape la leh tolong ni...

to aku tetap nak beli pati herba emme 60 days dari sendayu tinggi tu..

sebab sangat mujarab untuk luka2..

rase nyer pun sedap...

takder rase herba pun...

rase nyer macam air kurma jer..

minum satu sudu....

insyaallah cepat le sembuh...

huhuhu...

nak beli produk nr...

cane ekkkkk?????

1 comment:

  1. camner2 pun aku doakan ko ngan inas selamat yer..
    aamiin.

    ReplyDelete