Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

xder citer

memang xder cite..
saje jer nak buat post baru..
heee..
x lama lagi umah pama nak kenduri..
sabtu ni kenduri pas maghrib..
kenduri meletak kerja walimatul urus..
yg wat aku panazzzz tu bukan ape..
x pasal2 jer kene sembur ngan papa pagi td..
mintak surat yg anis kata da bg kat aku..
papa said "kalo ko xleh buat,xnak buat, bg je kat papa balik, buat lambat keje org je"
wah!!!
tersentap!
tersirap!
sape yg buat lambat??
sape?
sape?
bukan ker anis yg patut kene sembur???
tp biasa la...aku da biasa bab kene marah2 ni..
berani papa nak marah anis...
kang muncung..
kang mogok bisu...
so..idak le berani org tua tu nak tegur ko kan...
tak pe la...
aku kan kakak..
aku da biasa....
.
.
.
.
.
.
pasni tensen plak nak manage kenduri besarnyer...
aduyaiiii...
macam le aku yg nak pegang senduk periuk tu..
tp tu la...
kenduri kendara ni bukan selalu..
bertabah la hati..
moga pasni ko tahu menghargai jasa2 org yer..
jgn nak penting diri....
asik hal ko jer yg tak sudah2..
kang kenduri ko sorg pun x amik pedulik baru tau..
tp macam biasa...
aku pegang konsep...
adik beradik da la x ramai..
buat ape nak bergado..
bermasam muka..
buang yg keruh...
amik yg jernih..
yg baik jadi tauladan....
yang kureng baik tu jadikan sempadan....
sama2 kita renungkan..
kena la beralah...
tp kalo asik kita je yg beralah....dia tak caner? <---ayat penghasut mana la ni...
tak pela.. aku kan kakak...
kehkehkeh...emo la plak entry kali ni...
.
.
.
.
.
ape pun xder la amik hati pun....
cuma....
kene sembur di pagi yg indah membuatkan mood aku satu hari jadik kacau bilau...
jd tak keruan...
jd sakit hati....
daaaa...........

1 comment: