Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 4, 2011

dilema....!??!!??!?!?

lama x menulis dalam blog ni...

ape nk citer ekk..
1st....

kontrak keje akan ditamatkan pada 17hb mac ni...
kontrak baru akan disambung 17hb mac jugak...
patut aku hepi sbb kontrak disambung..tpkan..ada la bad news nyer..ada udang disebalik batu...
malas nk komen bout bad news tu...

 korg bayangkan ek..
keje aku ni merangkumi tukang kebun, tukang cuci, cleaner, tukang sapu.. tu part kebersihan..
kerani surat, kerani akaun, technician, cikgu, promoter, pengurus... pun aku jugak....

kire hebat la kan.. satu opis ni aku jer wat sumer...
muahaha..idak le aku biol sangat nak ikut jer kata bos...

dia x bg aku guna pembantu, aku hire jer pembantu.. caner nk wat keje sorg2? mana nk g bayar bil, mana kang ada meeting, blom lg diarah ke sana, sini, sinun...blom part nk makan peepee, poopoo, solat....

huh...tak best la citer pasal keje aku ni..
cuma dalam dilema..
nak sambung keje ker tak? 
hubby kata sambung jer la dlu...
keje macam biasa...dlu upah dibayar untuk 5jam sahaja.. 
tp kini upah kerja untuk 9jam kerja...
uwaaaaa...
tak setimpal masalahnyerrrrrrr!!!!

malas la nk story..
sakit ati..
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

1 comment: