Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

jalan-jalan kasi perabih duit!

huahuahua....
ape kes?
last week aku ada baca entry mama damia aka haiza....
dia gtau yg my dear wat wholesale lagi...

WAHHHH!

ada jualan gudang lg la...
dlu aku x sempat nk g sebab tau da lewat...

tp kali ni aku MUSTI pergi..

aku nk beli buggy...

bukan ape..kelisa ku tak muat nak ku sumbat dengan stroller sweet cerry yg besar gedabak tu...

duk pk-pk...my SIL aka nina ada sound nak folow...tp aku x berani la plak nak ajak coz aku tak tau langsung kat ner gudang ni...

so..aku call tina...
tanyer...ko tau dak tempat ni kat ner...
area puchong..bla bla bla...
dia kata dia tau..

SET!!

aku trus ajak pegi..

maka pada tanggal 7/3/2011 bergerak la aku dari langat ni kul 1105...
sampai umah tina kat cuepacs kul 1130...
trus gerak g puchong...
sampai dalam kul 12...
sesat sket...cari gudang nyer tak jumpa...
sampai kat my dear da kul 1215...

uishh....berdebar hati aku!

ape la agaknyer yg ada ekk??

target dikesan!
aku nampak buggy yg mcm dalam website dia!
buggy ni kalo hege online 89.90..
kat wholesale ni..dalam rm60 jer...

wahhh...
teruja mak!
gambar2 barang next entry aku masuk kan tau..
camera tetinggal kat umah...

ape yg aku beli??

buggy = rm99
nursing pillow = rm55
clip on fan = rm15
toys zarif = rm79
bola sepak zarif = rm10
botol susu avent = rm35

setakat tu je la yg aku dapat beli..
ikut hati sumer nk..
tp sumer da ada..
aku beli apa yg xder je la..

yg aku heran sangat la kan..
botol avent tu..
cane dia leh jual murah sangat?
aku beli kat luar dekat rm 70 sumting tau...
kat ctu dapat rm35 jer...
aku amik la satu..untuk bakal adik zarif n fahim nti...

ok la..next entry aku letak ganbar barang yg aku beli ekk..
daaaa.....

No comments:

Post a Comment