Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 29, 2011

pot pet @ 4am

heee..
nape aku bangun awal ni?
tido awal malam td..ngantuk tahap dewa nyer la..
ada ke patut zarif n fahim x tido malam td..
bley plak bangun kul 2am-6am baru la sambung tido balik..
sib keje sorg...
bos xdak..
kalo tak, mau tunggang tebalik aku tido kat opis...

ape xtvt semalam?
bangun tido kul 10..ngan fahim skali..
zarif bgn awal, aku suh je g umah nenek nya..
heeee....
layan anak2...
kul 11 anta umah mbah...
pastu layan keje...
tak tahan mata ni balik kul 3..
laki ajak g tukar tayar plak kul 330..
aduyai...
mcm nk terpejam mata ni tunggu tayar siap pasang..
kul 5, ingat nak servis aircond kete.. <-----area kajang
cina tu kata 2-3jam baru siap..lu mau tunggu ka? malam nti baru siap...
hmm....nampak gaya nyer anta kedai ahseng aircond kat taman putra balik jer la..
walaupun mahal sket, tp sgt2 berpuas ati..
dari x beranak..
ni da nak masuk tiga..
macam setia sangat kan..
kehkehkeh...

apa mau story lg???

x lama lg genap la 4 tahun aku melayari alam perkahwinan .....
mcm2 kami berdua tempuhi...
susah...
senang...
suka...
duka...
jerih...
perit....
sumer tu rencah kehidupan..
kalo tak hambar la hubungan...
lagi2 macam aku ni...
bley kata 24jam la hadap muka laki aku jer...
mesti org tertanya2..
x jemu ker?
x boring ker?
kalo ikut jawapan aku...
duk bawah ketiak dia pun aku sanggup..
wangi tau!!
suke sangat cium tiyak dier tuh!!!!
ngeeeeeee....

aku sanggup jd teman setia dia..
aku sanggup jd driver dia..
aku sanggup jd kerani dia..
aku sanggup jd pekerja dia..
aku sanggup sgt2 jd ibu kepada anak2 nya...
aku rela sangat2 jd wife dia...
aku sayang sangat2 kat dia..
walau apa pun yg berlaku...
semoga sayang ini...
rindu ini...
kasih ini...
kekal hingga ke akhir hayat ku...
akhir hayat kami.....
amin...
amin...
ya rabbal 'alamin.....

No comments:

Post a Comment