Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

tersengeh-sengeh!

ngeeee.....
tersengeh aku bila baca blog saudari peruzz kiter...
SENGAJA KO EKK...AKU NK KOMEN PUN X BLEY KAT BLOG KO!
terbayang bayang lagi kenangan bersama ber soping2... together2...
tp ni bukan la pengalaman aku yg pertama bersoping sakan time j-card...
dah berkali2 jugak la...
biasa yg aku pergi jusco maluri dan yg terbaru jusco cheras selatan....
palingggg bestttt maluri la...
walaupun tempat nyer sempit,x ubah seperti pasar borong...
parking paling best, bley berlapis2, kalo nak kuar pak guard akan jack tayar kita, sumer nyer manual, pastu akan gerakkan kereta supaya kete kita bley kuar dari parking..parking nyer, bukan stakat berlapis, rapat2 lagi taw!
bila soping banyak2...kita bley redeem voucher... setiap seratus, kita akan dapat rm10... itu pun dengan resit merah jambu taw...
hmm...
apa yg aku suke beli time j-card?
  1. mamy poko
  2. cadar + quilt
  3. baju + suar hubby ku
  4. baju + suar for my babies
  5. kalo ada terbekenan ngan handbeg..harus aku rembat satu!
tu la dia antara hasil yg mampu ku kutip time j-card..bukan aper...bawak seribu pun x mungkin cukup..lelagi gugurl macam kiter ni kan...

daa....

3 comments:

  1. hahahaha...betui3...
    memang jadik tak cukup pasal..
    nafsu..hahahah...

    ReplyDelete
  2. tu la kan.. bila terbayang muka hubby yg bersusah payah mencarik rezki untuk sesuap nasik..insap kejap! kejap jer la..ngeee~

    ReplyDelete
  3. ehh...dak aih...
    macam yg aku kata..
    aku bole gerenti kat dan yg ko nih wife yg baik...

    ko sangat berhemah...
    :D

    ReplyDelete