Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

.:: hadiah akhir tahun ::.



ni la dia hadiah dari - Nya untuk kami sekeluarga pada penghujung tahun 2010....
alhamdulillah.....

aku tak tau la aku ni ketinggalan ke haper... aku tak tau plak clearblue ada UPT yg bley detect baper lama dah kiter peknen?? aku tau pun dari SIL aku... so di sebab kan tarikh peyet aku da berhari2 berlalu, aku pun senyap2 la g guardian, cari mende alah ni.... skali betul da... memang ada.. hage pun munasabah la! selalu aku beli yg rm8 -rm9 jer... yg ni hamik ko.... rm26.90!!

so, semalam aku gtau la my hubby...

"cuk....abang rasa aida ada isi tak? rase2 aida peknen tak??"

"hmmm, rase2 nyer blom lagi kot..."

"aida ada beli UPT mcm yg kak ain sebut tu...abang nak suh aida check esok pagi atau tunggu jer dlu?"

"tunggu jer la dlu..xder lagi kot..."

aishhhh...dia suh tunggu!!!?? padahal hati meluap2 nak test la la ni jugak! tapi dek kerana mende alah ni mahal daripada biasa, aku pun ber pk 2 -3 kali...nak tunggu ker? hati kata test jer la malam ni...tp buat nyer result kuar NOT PREGNANT  hua!!!! kiciwa hati ni...

"x nak la...aida nak test esok pagi...kalo ada caner??"

"ader alhamdulillah...kita terima....."

huh..laki aku memang dari dulu macam tu....xder muka nak suprise2 ker..hepi2 ker...

so....malam tadi aku pun malas la nk bgn pee pee....
tunggu sampai subuh..tp tu la...2 hero aku pun bangun sama...beperang ngan dorang yg nak susu lagi....
aku amik sample urine pun around 7am......
celup hujung clearblue tu 20sec.....
kuar la gambar tu..... peknen!

ni la rupe kotak nyer...

aku tunggu lagi untuk tau da baper weeks..tunggu hak ni lama sket..ada la dekat 4-5 minit..aku ingat dah kene tipu ker haper... skali tu kuar la 2-3 tu....



owhhh, da 4 to 5 weeks aku peknen ruper nyer...

tak sabar rasenyer nak bgtau hubby...ingat nak letak jer upt tu atas meja, dia balik kedai kang dia tgk sendiri, tp tak mau la.. aku nk tgk expression live..
nak tgk caner muka dia...

so aku g la kedai.....

"cuk.... nah, tgk ni..."

muka ber kerut "tgk ape"

"owh....hehehe...alhamdulillah...ada isi la..."

indah nyer dapat tgk muka ceria macam tu....tersengeh sengeh!!

pssst ~ ni ker hasil holiday kat kuching dlu?? hikhikhik......... AGAKNYER KOWTT!!

3 comments:

  1. tahniah2...bakal ibu anak 3...
    ingat yer...berpantang yg patut2...

    sebegini canggih nye upt..
    aku pun konfiden nak g beli n try..
    last aku pun dah lama..
    ko pun tau...

    huhu...
    might be girl la ko kali nih kan..?

    ReplyDelete
  2. takut nak berharap..pengalaman mendewasakan...ewahhh!!!
    so..g la terjah guardian, carik mende alah nih..n try sok pagi....jgn lupa share ngan aku yek!

    ReplyDelete
  3. dah try rupanya salah beli apasal ko x ckp ngan aku beli yg ada digital dah la kwn ko nih ngok ngek ko len kali terangkan details.

    ReplyDelete