Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 21, 2010

oh! baru ku tahu....

semalam g lawat shida... hari tu sempat hantar dia ke labor room jer...the next day lawat plak dia da nak balik...x puas nak sembang...so aku repeat lagi ...g umah dia plak kat bt caves..raintree apartment...
yang sebenarnyer...laki ku nak join ikut g umah shida ni bukan ape, dia da duk borak ngan cik man (bapak shida)...cik man kata dia pandai urut..urut org laki jer la... laki aku excited sgt..sebab badan dia memang tgh sakit2..lenguh sana, lenguh sini..aku tgh x larat nak urut2 hubby macam dulu..penat sangat sekarang ni...

so....aku pun call la shida semalam...gtau nak datang ngan hubby, sebab dia nak ber urut...
shida kata datang la..bapak dia ada di rumah...aku sibuk pesan ngan laki aku bw kain, lakiku kata dia pki boxer jer..lantak ler....slalunyer tukang urut mesti sediakan kain sarung kan...

setelah berpusing2......... u-turn sana..... u-turn sini..... sampai la kami ke umah shida...
cantekkk umah nyer... ada pool...kalo la ikut kata hati..aku da terjun dah...sangat teruja tgk pool...bila la dapat berenang2 seperti dahulu kala...... :(

gerammmm jer tgk bby baru lahir ni...tecik jer dak nyer... 2.52kg... ringan kan....da la girl..kempunan jer aku...asyik2 belikan gift untuk org baju pinky2....reben2.... bila la tiba masa untuk aku sendiri ni....
oh yer...nama dia NUR FARIESHA DAMIA..... panggil damia... macam nama anak haiza la...

lepas cik man solat asar... bermula la sesi mengurut... x bley tgk plak tu..kene masuk bilik.....
hmm... aku ape lg...sembang sakan ler ngan cik mah+shida...macam nak pecah tingkap kami ketawa.... mengenang nostalgia lama....tp sumer citer tu off record yer.. ;p

sejam setengah rupanyer hubby kene urut.... si faizal kata..kalo urut yg SPECIAL, lagi lama...2 jam lebih pun ada... owhh.... aku memula macam blurr...tp bila faizal tekan kan perkataan SPECIAL tu..aku hampir faham....

cik mah ajak makan malam..aku duk pk anak2 kat umah SIL....da siap solat maghrib...makan plak....borak lagi..aduyai..hati ni da rase serba salah..dok pk anak2 tak amik lg.... tgk hubby da amik beg, aku pun cepat2 ler bgn,mintak diri nak balik.... salam2, cium2...tata... kami pun terus turun bergerak menuju ker kereta...

dalam kereta..... aku tanyer hubby.....

caner urut?? best tak? terasa tak? sakit tak?

hurmm... ok... setakat ni rase ok la..

puas tak?? rase lega tak?

cik man cari urat yang sakit, then dia akan focus kat ctu..tp starting dari kepala la.... full service..satu badan...

owhhh..mesti bestkan! berbaloi la kita sesat terpusing2 depan batu caves ni...abang rase bley rekemen tak ngan org laen??

uish..bley sgt..abg rase nak rekemen kat mr.A and mr.B la... depa xder bby lg...mana tau lepas urut ada rezeki plak...

haaa?? ape lak kaitan urut ngan bby???

tak pernah abang urut macam ni..ni la 1st time....

nape??

rupanyer cik man ni tukang urut LELAKI la..... (khas untuk batin)......

pastu bla....bla...bla....bla..... 18SX..... bla bla bla...

xbley citer..malu..kehkehkeh.....

cik man pesan..kalo ada kawan2 yang nak berurut...kumpul la dalam 3-4 org...nti cik man datang umah kamu, cik man urut kat umah kamu ler...

so....kami pun duk la pk2 saper la yg nak kami rekemen..nampaknyer...ada la dalam 5-6 org ...heeee...tu pun kalo mereka tidak malu untuk berurut.......

kalo tak nak urut SPECIAL, yang biasa pun ada....so...ada sesape berani?????

--> laki aku tu sebenarnyer sangat terkejut..ingatkan cik man urut biasa jer..urut yg hilangkan sakit2 badan...lenguh2....rupanyer urutan yang LUAR BIASA......

1 comment:

  1. ayat2 ko tak bole bla yer....
    kihkih...bikin i jeles u all gathering 2gether...
    nanti ko aku upload pulak citer aku haha...
    siap dgn gmbr lagi..hehe...

    ko nih kedeng story lah...!

    ReplyDelete