Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 14, 2012

aku rase......

hurmmm.....

0114..
x tido lagi...
otak tgh berpikir...
perlu atau tidak aku bekerja???
untuk waktu dan ketika ni...
di kala anak2 masih kecil..
x sanggup plak aku keje...
kalo keje dekat depan umah ...
nak la aku..

alasan....
ada je keje dekat ngan umah...
boss duk jauh....
sukati aku nak ngelat atau tak..
tp gaji kecik..
tanggungjawab besarrrrrrrrrrrrrrrrr!
bunyik je best..
PENGURUS MEDAN INFODESA...
gaji takat spm jerr...

yerrr..
kene bersyukur....
tp...
korang nak ke keje sampai keliling kampung??
banci harga barang runcit...
repair pc...
sabtu ahad keje..
kalo bley cuti umum kene buka cyber cafe sebab time tu la income akan masyukk..
sebab dgn duit tu la aku nak bayo segala bil opis...(stress lagik)
tukang kebun...
cleaner...
keje2 opis...
ngajo org tua guna komputer <---- bayangkan!

aduihhhh..
malas nak list...

apa yg aku nak declare..
sekarang aku da tak keje...
start dari pertengahan ogos 2011...

maybe ini akan mengajar aku supaya menjadi seorang yg lebih berhati-hati ketika berbelanja...
duit poket sendiri da xder!!!
harap yg hubby bg je la....

bila pk....
suami jadik pilot pon isteri masih keje lagi...
ni kan plak suami aku yg meniaga kedai kecik jerrr....

Bismillahirrahmanirrahim...
Ya Allah Ya Tuhanku, 
jika rezekiku berada di atas langit, 
maka turunkanlah ia, 
dan jika berada di dalam perut bumi maka keluarkanlah ia, 
dan jika sukar maka mudahkanlah ia, 
jika haram maka sucikanlah ia, 
jika masih jauh maka dekatkanlah ia. 
Ya Allah limpahkanlah kepada kami rezeki sepertimana rezeki yang telah Engkau limpahkan kepada hamba-hamba-Mu yang soleh. 
Amin Ya Robbal 'alamin.....

1 comment:

  1. insya Allah.

    nko sekeluarga baik.. rezeki akan sentiasa
    melmpah ruah.

    ReplyDelete