Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 2, 2011

persiapan menyambut org baru!

ok..
apa persiapan yg dah aku buat setakat ni untuk new born bby??

  1. tilam kekabu untuk playpen - playpen lama, tilam je yg baru
  2. tilam kekabu travel - senang kalo ke mana2, ada tempat yg selesa untuk baby baring
  3. pam avent manual - fikiran duk hasut2 beli s3, tp apakan daya, aku ada bende lain lg nak beli..
  4. botol autumnz - 8+2 pcs, dapat storage bags 5pcs
  5. jamu nona roguy
  6. pati herba emme 60 days - dua botol
  7. herba kacip fatimah - da lama dah makan yg ni, paksa rela beli..makcik ni asik datang umah jerr..x sampai hati nak tolak..jauh datang, dari kedah tau!
  8. maternity pad - aku suka pureen... takder tali. macam pad biasa.
sedikit gambar...ahaha..jarang aku nak masuk gambar kat blog ni....






itu yg dah dapat..
ada yg aku beli online...
ada jugak yg aku beli kat luar...
tisu basah...
maternity bra yg baru, aku beli 4 pasang..
baby bath mat - supaya baby tak tergelincir dalam bath tab dia...
baju2...mitten n booties xkan nak snap jugak kot???
tu kene tunggu bby pakai bru kita tunjuk yek...

barang ape yg tak der lagi?

  1. bengkung - yg lama ada..jenis lilit kak ipar aku bagi. jenis yg ikat macam tali kasut pun ada satu. beli time zarif.. target kali ni nak beli bengkung moden lak...maybe next week kot sampai..hihihi
  2. baby car seat - da ada satu, masa zarif gak..
  3. stroller -  ada dua. roda 3 ni besar, sesuai bw time baby kecik.selesa dia nak tido.. lagi satu buggy, senang nak bw sebab kete aku kecik je.. kelisa..
hmm..macam da cukup jer sumer ni..

oh yer..beg untuk ke hospital masih lagi kosong yer...
iyer...
KOSONG!
aku tak isi apa pun lagi...
kalo la tetiba sakit beranak tu datang....
gerenti aku kelam kabut kan.....

hmm.....
bila la sakit ni nak datang..
takut..
seram...
suspen...
neves....
sumer bercampur aduk...

doakan saya dan new born baby selamat sihat sejahtera la hendaknye yerr...

No comments:

Post a Comment