Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 23, 2011

.::bloody show ::.

heeee...
senyum sampai ke telinga...
bende yg di tunggu2 dah pun tiba.....
pagi td time ibu poo poo..
ibu rase sakit yg lain sket dari yg biasa...
ibu duduk jer tunggu...
skali check....
kuar lendir yg ada darah....
yahuuuuuu....
tak lama lg jumpa bby kecik!!!!!

tp dok aku sengeh2 ni....
rase seriau da mula menerjah....
kaki tangan da seram sejuk....
bby da start keras2....
rase macam dia menolak2 ke bawah....

macam2 dah aku pk...
owh...aku nak masak sup ayam jap lg....
kemas bilik..
sidai baju...
masuk baju dalam mesin....
lipat baju....

ape lagi ekkk??

barang bby da siap..
semalam g checkup sebab overdue..
ye lah sampai ker spital KK bt 14 refer...
sampai O&G depa suh aku direct ke labor room...
berdebar je tau...
bukan pe..takut kalo terdengar suara2 ibu yg sedang sakit or tgh meneran tu...
sib la suara bby jer yg aku dengar...

hmm...

tak tau nak kata apa lagi...

semoga ibu n baby selamat...

semoga kita bertemu lagi...

halalkan makan minum....

maafkan diriku andai ada kata2 mengguris perasaan...

tata....

No comments:

Post a Comment