Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 4, 2012

kerbau pendek nyer DRYPERS!!!

kepada yg x tau per kerbau pendek, sile google...

#kaedah mencarut care sopan#

entry sebelum ni bagai nak rak ku puji drypers..melambung saham dia!!! err..x jadi la daku nak memaki hamun...xtau le nak salah sape..? aku ker yang terlampau menjaga ketebalan poket atau memang dah nasib inas yang nak kene...

gini kisah nyer...aku pakaikan inas ngan drypers + petpet..bila dah abis petpet..ku sambung ngan drypers...sehari..dua hari...seminggu...aikkk...ader rashes la...sikit. ku pakai kan la drapolene..makin lama makin teruk..sampaikan nak cebuk yak inas bley menggigil kesakitan meraung raung...sedey ati aku sebagai ibu tau...rase macam bersalah sangat sangat. rase nak cepuk cepuk kat tangan ni yang menggatal nak try drypers tuh!! bawak pegi klinik..doc tu terus tanye..ada try tukar pampers ker? ku jawab la ada..baru je try drypers.. terus la doc tu kata tak serasi..aku agak kureng percaya la ngan dakwaan doc tu.. iyerrrr kerrrr sebab drypers inas bley rashes teruk???? doc just bagi ubat cuci n ubat sapu nama norash... tak dapat nak ku tangkap gambar sebab ubat tu ilang selepas tiga hari penggunaan...wahaha..anak aku campak kemana ntah...dah abis bersih umah ku servis tetap tak ketemu..



bila ceritakan kat hubby, terus la dia tukar balik ker baby love... petpet tu sumbangan ihsan ipar ku yang kasihan mendengar luahan + rungutan aku.. sepanjang tiga hari sapu norash...takder pun perubahan...hati aku makin panas..mendidih didih nengok anak dara ku meraung raung time cebok...




maka daku beli lah produk healin gamat kat house of healin @ carrefour..alhamdulillah seharian ku sapu gel tu dah nampak dah perubahan..lega hati sang ibu...

balance drypers tu aku bagi anis...mana tau anak dia serasi...lantak pi la mahal kaaa..murahhh kaa drypers tu...janji kulit anakku tak sakit...perit hati ibu nengok anak sakit diatas kesilapan si ibu memilih yang terbaik untuk keluarganyer..

see you next time...daaaa!!

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. hurmmm...

    sbb hal cam gini lah aku takmau tukar diapers.

    aku pulak yg terasa sakit hati.

    hilang mood aku la..

    bodohnye drypers..!

    ReplyDelete
  2. geram kan!! aku lupa yang zarif dulu pun ruam teruk kalo guna drypers...bior la aku beli mamy poko atau baby love atau petpet..janji hati ku tak gusar...

    ReplyDelete