Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, July 16, 2012

Kedai kkr1m.



Tadi aku sefamily singgah kejap kat petronas nanding..mau transfer bayar duit ayam.... Kemain la ramai nyer umat..jammed petronas... Aku jadik heran...ape yang berlaku niii??? Dapat tempat parking aku kuar kete sambil dukung inas...owhhhh....sebab kedai kain rakyat 1malaysia ruper nyerrrrr!!! Aku tau le semalam baru je dirasmikan oleh pak najib kita..patut semalam je la yang padat sendat kan... Mengikut laporan penduduk setempat kain nyer agak murah la...contoh baju kebaya yang rege kat luar rm80++ , kat kkrim ni dapat rege rm50sahaja... Tak dapat aku nak sertakan bukti sebab dapat info ni pun hasil bersembang sambil bergosip hal2 politik ngan auntie aku...

Ok....dek kerana teruja melihat ramai nyer manusia yang menerjah ke kedai kain rakyat ni..aku pon minta la permision kat hubby nak menjenguk sekejappp jerr kedai kain yang membuatkan nanding menjadi sesak...

Owhh..cantik jugak deko kat dalamnyer... Terdengar gosip mengatakan tokey kedai ni tokey yang sama dengan jakel! Tak jugak dapat ku sertakan bukti bergambar kerana ramai orang plus takkan tetiba aku nak snap gambar rupa wartawan plak kan...yang aku ingat depan depan kedai tu dorang letak kain yang dah siap gunting 4m... Dan untuk pedoman korang..try la survey rege kain ni kat luar bape regenyer nyer... Japanese cotton english rm2.50 semeter....aku tak tau la kat luar baper regenyer... Tp kalo setakat korang ada rm10 da dapat la kain sepasang untuk wat baju raya kan....

Ok..kalo korang rajin pegi ler terjah kedai kkr1m ni...
Kat mana???
Taman lagenda suria, bt.14 hulu langat...
Memang kat tepi jalan...sebelah ngan petronas...
Lepas ni makin banyak la kkr1m ni kat malaysia....
Adios and good night...

#mengantuksangat#

posted from Bloggeroid

5 comments:

  1. wah.. first time pasal kedai kain 1 Malaysia ni..

    ReplyDelete
  2. wahhh cambest je shopping sini

    ReplyDelete
  3. hehe...
    aku lupa la nak ajak nko gossip pasal kedai nih..
    hehe..

    ReplyDelete
  4. mesti harga dia berpatutan kan..

    ReplyDelete
  5. nanti jemput singgah blog saya yer..take care

    ReplyDelete