Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

~W.E.L.C.O.M.E~

Yehaaaaaaaaaaa!!! setelah sekian lama mempertimbangkan untuk create blog sendiri, akhirnya aku terbuka hati nak buat satu!! jeles plak org lain ada blog, xkan aku x nk kan????
Disebabkan aku ni dulu mempunyai diari...tp dek kerana kehidupan sekarang yg terrrrrrr  sangat  la bz nyer, blog merupakan alternative terbaik bagi menggantikan diari ku itu... so, tis is da beginning!

~W.E.L.C.O.M.E~

1 comment:

  1. hahahaha...
    teringat satu masa dulu masa tukar2 diari nye time kan..?
    kehkehkehkeh..skang upgrade sudah..

    aku pun byk menaip ke blog je
    soal hati skang nih..
    tapi yg sanggup share sekerat dua je lah..
    yg lain private..

    hehehe..
    kalau nko ada cara aku boleh view to certain ppl je bgtau lah...
    boleh view utk ko baca..
    :D

    ReplyDelete