Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 12, 2010

tukang sebok!

tadi si peruz call aku, tanya caner nak masukkan picca.. kehkehkeh... aku pun masih baru lagi dalam dunia blog ni.. nak carik member blogger lagi.. nak bertanyer... hmm.. aku suka baca blog kawan2, dapat tau ape yg berlaku....

walaupun ada citer sedih, sekurang2 nyer remind me about my life... dont be selfish... dont be a garang2 person... dont be notty2 wife.. hakhakhak....

ape la aku mengarut neh...

"hi peruzzz....... aku pun ada blog sebab ko ada!! ngeeeeeeee~~"

1 comment:

  1. hahahaha...neda...
    uhhhh..jeles siut blog ko cantik..
    hahaha...bukan bodek tau..!

    aku tau ada blog yg lebih grand..
    tapi grand sgt sampai pening kepala nak tgk
    wat apa kann..
    cam yg ko wat nih ok sesangat..

    simple and nice as you..
    uhhh..envy your blog dear..!!!!

    ReplyDelete