Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 1, 2011

besday fahim!

hurmm.... dah selesai pun majlis fahim! genap setahun bebot sayer tu....
lupa nak mention, fahim da pandai jalan masa umo dia masuk 10 bulan lebey...cepat kan ??
zarif dulu setahun seminggu baru pandai jalan...tp zarif cepat bercakap... perkataan pertama??
B.A.P.A.K.... huhuhu...terasa tau! ibu tak pandai sebut... dia panggil aku iba...
fahim lak sampai sekarang tak pandai cakap lagi.. tp ada la bunyik sket..kekadang aku dengar dia panggil "eeeboo" selain tu... nak nak..tu tuu... itu jer la kot setakat ni yg dia pandai sebut...

gambar???
korang tanyer gambar...
sadissss...
tak der fotograper...
maka xder la gambo....
sedey banget...
takder picca kenang-kenangan....
ape yg kami hidang untuk tetamu??
kami hidangkan :

BBQ - ada ikan cencaru, talapia, terubuk, ayam n lamb!

YONG TAU FU - sebenarnyer nak wat mcm steambot.. tp sumer kata tu yong tau fu... lantak la...aku tengok setel licin jer sumer makan....

GARLIC BREAD - saper nak makan...bakar dalam oven..dapat panas2 n crispy! mau sedap lagi?? sila tambah tuna n mayo.  yummy!!

ada buah oren, air sirap limau, air teh 'o'....

mak mertua bawa mihun sup....

kek oren n kek cokelat!

tu jer la yang mampu kami hidang kan...

hadiah??? hehehe..terima kasih kepada pemberi hadiah..bayak baju fahim..jimat ibu 3-4 bulan ni...
toys....jimat lagi...
kredit tu fairuz n bad n hakim coz bg adiah yg aku pun teruja sama nak main!

berebut zarif n fahim nak main bende tu..paling syok tengok fahim joget time lagu! hehehe

babai..penat la...banyak keje la lately ni......









1 comment:

  1. weih.... mana ada mcm yong tau fu..
    aku menelaah kiri kanan..

    aku tetap rasa mcm steambot tau..
    next year ko buat motobot plak yek..

    hahaha..tokei sate..
    bole la sikit2 bakar sate..
    kehkeh..demand giler aku nih..!

    nway..aku yakin semua tetamu cukup makan...
    time kasih tuan umah..!

    ReplyDelete